IT support – omdat problemen nooit op het goede moment komen
“Niet nu!” Maar jawel, de boel loopt vast of er gebeurt iets anders in uw systemen waar u net even niet op zit te wachten. En dat frustreert direct uw werk.
Zo gaat het altijd en wij zijn er razendsnel bij om storingen voor u op te lossen. Want wij hebben nog nooit gehoord dat een storing eigenlijk op een prima moment kwam. Dat het niet zoveel uitmaakt.
IT is vitaal en wij zorgen dat het snel weer loopt, heel snel. Wij vliegen omdat uw systemen niet uit de lucht mogen vallen.
Snel, goed en persoonlijk
Het hoofd koel houden terwijl de waarschuwingslampjes branden. Dat is precies wat wij doen. Want wanneer je klant goed kent en veel ervaring hebt, geeft dat onder hoogspanning precies wat je nodig hebt: snel een goede oplossing. Je niet gek laten maken, maar goed analyseren en oplossen. Dan kun je snel en goed werken door kalm te blijven.
Waar?
De meeste (maar lange niet alle) van onze support klanten bevinden zich in en rond Amsterdam dus bijvoorbeeld ook in Amstelveen, Schiphol, Hoofddorp, Uithoorn en Aalsmeer.
We doen veel op afstand en waar nodig komen we langs.
Hoe kan ik jullie support inroepen?
Bij de start van de samenwerking inventariseren we de huidige situatie, vullen we (waar nodig) de documentatie aan, we bespreken waar knelpunten zitten en wat voor nieuwe functionaliteit gewenst is. Als er wijzigingen nodig zijn geven we advies over hoe en wat en bepalen we samen wanneer één en ander gedaan moet worden.
Wij geloven in “commitment” van beide zijden. Daarom werken we met periodieke (meestal jaarlijkse) contracten. In het contract staat ook onze maximum responstijd voor spoedgevallen: binnen 4 uur ter plekke. Zo kunt u altijd op ons rekenen.